jueves, 22 de febrero de 2007

Themes (Malson)

Malson

Títol:
Malson
Descripció: Composat per J.Carles Fernández i Esteve Rodríguez.
Lletra:

Ja fa estona que es de nit
la boira envolta la ciutat,
el que està a punt de passar…
somni o realitat ?

Tot es fosc, les màquines s’han apagat
i l’aire està enrarit turbant el meu descans.
Llum vermell, records que lluiten per sortir
presencia coneguda, no estic sol al llit.

Soc el teu pitjor malsón avui
sempre arribo quan estàs al llit,
dins el teu somni jo soc feliç,
et faré viatjar de nit amb mi.

Seré el teu pitjor malsón avui,
ara arribo per regnar a la nit
i aquest viatge et farà un infeliç
ara tanca els ulls i dorm …

La nit ha arribat i amb ella el teu lament
s’ha trencat el teu descans et sents tan malament
i et regires al teu llit tens por i vols cridar,
soc el diable estic aquí ara no pots escapar…

No vull mirar
( No vols mirar )

No vull viatjar
(No vull viatjar)

Vull despertar
(Vols despertar )

a l’endemà !

La finestra vols obrir per sentir l’aire del carrer
però jo no ho permetré ara seu i escolta’m bé,
et veig tremolar de por i disfruto del moment
el teu crit obre les portes del teu viatge a l’infern…

TORNADA

La nit s’ha retirat hi ha enrenou al carrer
el teu viatge avui ha acabat però aviat tornaré,
i qué es el que ha passat? es pregunten els veins,
però ningú no sabrà mai que el diable ha estat aquí …

TORNADA

No hay comentarios: