miércoles, 21 de febrero de 2007

Themes (Àngel Caigut)


Angel Caigut


Títol: Àngel Caigut.
Descripció: Composat per J.Carlos Fernández, Esteve Rodríguez, Óscar Gómez, Eduard Bernad.
Lletra:

No se que és el que em produeix aquesta extranya angoixa,
no se que és sempre permanent sensació d’agonia dolça.
Potser un altre cop la caiguda al buit
abisme profund de parets glaçades,
impossible retorn, la vida pasant,
un angel caigut amb la ruta marcada.
Potser un altre cop intentant marxar
el meu cos absorbit per la fosca
no haig de tenir por no hi ha cap raó
dels meus errors algú en fa recompte.

Ni tan sols la força del crit, paraules que és perden en la nit fosca,
fugida endavant del estrany laberint, la fruita prohibida que sembla tan dolça.
Potser un alte cop intentant cridar
la veu no respon i començo a creure
perdut en el temps, lligat per moments,
que algú juga amb mi i em toca perdre.
Potser un altre cop mirant-me al mirall
la imatge que fuig difuminada
boira impertinent que a dins el meu cap
em recorda qui soc d’una sotregada.
Un angel caurà i el seu camí
no trobarà …
Vaig arribar, estava perdut
i no coneixia el meu destí
quan va començar el meu camí
pensava que estava sommiant,
vaig decidir recordar la història
la meva cançó és dira mai més …
Mai més, mai més …


No hay comentarios: